כרטיסי SIM לחו"ל – לאינטרנט ושיחות טלפון | טבלה השוואתית

כולנו רוצים שהטלפון יהיה מחובר לאינטרנט גם בחו"ל, בשביל לחפש מידע, לנווט, לתקשר בין בני המשפחה בחו"ל או עם הארץ ועוד.

בשביל זה צריך סים או חבילה עם אינטרנט מהיר ויציב, וכדאי גם אפשרות להוצאת וקבלת שיחות טלפון.

בשביל לגלוש בסלולר בחו"ל יש 3 אפשרויות:

1. לרכוש חבילה מספק הסלולר שלנו – זה הכי פשוט, והכי יקר…
2. לקנות כבר מהארץ סים / eSIM (הסבר על סים וירטואלי…) זו אפשרות פופולרית ועם יתרונות רבים. טבלת ההשוואה שבעמוד הזה עוסקת בעיקר בה.
3. לקנות בחו"ל כרטיס SIM מקומי – לרוב זה יוצא זול, אבל לפעמים גם מסובך ולא תמיד עובד (יש סיכוי שלא תמצאו כרטיס, או שתמצאו אך לא תצליחו להפעילו, או שהוא יתחבר רק לרשת אחת, או שלא יעבור בין מדינות…) לכן לדעתנו זה מומלץ רק למתקדמים או מומחים ליעד.

טבלת השוואה | סימים וחבילות אינטרנט ושיחות טלפון בחו"ל

אילו חברות נמצאות בטבלה?
כרטיסי סים פופולריים בשוק / וכרטיסים נוספים שחקרנו ובדקנו בעשרות מדינות.

מה המטרה?
לשקף יתרונות וחסרונות של חבילות SIM לחו"ל, ולעזור בבחירה מושכלת.

האם כולם כאן?
לא. יש בשוק עשרות פתרונות תקשורת, חלקם טובים ומחלקם כדאי לשמור מרחק… לא את כולם הספקנו לבדוק. בהמשך נוסיף עוד חברות.

מה עוד כדאי לדעת?
1. שהנתונים נאספו במאמץ רב אך ייתכנו טעויות ועדכונים שעוד לא מוצגים כאן.
2. שעולם התקשורת בחו"ל עובר מהפכה, קוראים לה eSIM – הסים הוירטואלי – לחצו לאתר הסבר ומדריך eSIM…
3. להסבר על המאפיינים שבטבלה – לחצו כאן…

מאפיין / יכולת פרטנר / סלקום / פלאפון וכד' 019 מובייל גלובאל סים (פלאפון) SIM2FLY World8 צ'יפסים eSIM מולטי-טראבל Airalo
הסבר קצר: חבילות חו"ל ללקוחות חברת הסלולר בלבד כרטיס SIM של 019 שנמכר ללקוחות כל החברות כרטיס SIM של פלאפון שנמכר ללקוחות כל החברות כרטיס SIM שנמכר ללקוחות כל החברות כרטיס SIM שנמכר ללקוחות כל החברות כרטיס SIM שנמכר ללקוחות כל החברות, משווק מורשה של 'פלאפון' שירות eSIM (סים דיגיטלי וירטואלי) עם פריסת סלולר חזקה מהרגיל, ואפליקציית שיחות שירות eSIM (סים דיגיטלי וירטואלי)
האם נשארים זמינים במספר הקבוע שלנו? להסבר... כן אפשר בעזרת 'עקוב אחרי' מהקו הקבוע לזמני שתקבלו עם הסים אפשר בעזרת 'עקוב אחרי' מהקו הקבוע לקו הזמני שתקבלו עם הסים. אבל צריך לקנות גם חבילת שיחות אפשר בעזרת 'עקוב אחרי' מהקו הקבוע לזמני שתקבלו עם הסים אפשר בעזרת 'עקוב אחרי' מהקו הקבוע לזמני שתקבלו עם הסים אפשר בעזרת 'עקוב אחרי' מהקו הקבוע לזמני שתקבלו עם הסים. אבל צריך לקנות גם חבילת שיחות אפשר בעזרת 'עקוב אחרי' מהקו הקבוע לזמני שתקבלו עם ה-eSIM. לא, השירות כולל גלישה בלבד
האם אפשר לבצע שיחת טלפון מקומית בארץ היעד? להסבר... כן כן, כחלק מחבילת השיחות אם נרכשה כזו כן - כחלק מחבילת השיחות אם נרכשה כזו כן - ללא עלות נוספת כן - אם יש לכם חבילת שיחות, או בתשלום לפי דקה כן - כחלק מחבילת השיחות אם נרכשה כזו כן. אם רכשתם חבילה שכוללת שיחות (שמתומחרת די בזול) לא
האם יתרת הגלישה והשיחות נשארת לנסיעה הבאה? להסבר... לא לא כן - כתלות בחבילת הגלישה שקניתם לא כמעט ולא (רק 1GB מתוך החבילה הראשונה, השאר לא נשמר) לא לא לא
האם צריך להחליף כרטיס SIM בשביל להשתמש בשירות? (איך מקבלים אותו?) לא כן.
כרטיס ה-SIM נאסף בדיוטי פרי נתב"ג
כן.
איסוף מחנויות בפלאפון בארץ (ללא עלות), או בעזרת שליח
כן.
האיסוף דרך לוקר או תחנת דלק בנתב"ג
כן.
הרכישה והאיסוף בעיקר בסניפי דואר ישראל
כן. איסוף הכרטיס בטרמינל נתב"ג, או בעזרת שליח, או ללא עלות בנקודת איסוף לא. רק סורקים קוד QR להתקנתה בטלפון. וכשרוצים להפעיל את החבילה בחו"ל - בוחרים אותה מהתפריט. לא. רק סורקים קוד QR להתקנתה בטלפון. וכשרוצים להפעיל את החבילה בחו"ל - בוחרים אותה מהתפריט.
רמת מחירים ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪ ₪
השורה התחתונה / למי זה מתאים? מתאים למנויי החברות הנ''ל שלא אכפת להם לשלם הרבה יותר (ברוב המקרים), אבל להתעסק בזה פחות. מוצר טוב. רק המחירים לא תחרותיים מספיק לדעתנו. יש שיחות נכנסות חינם. מוצר איכותי עם קליטה מעולה. עובד על מערך השירות והתשתית של חברת פלאפון. המחיר נוח, אך קיבלנו הרבה תלונות על: שירות לקוחות, בעיות באיסוף, בעיות טכניות. מקווים לשמוע על שיפור בהמשך... המחיר משתלם, אך קיבלנו חוות דעת מעורבות על איכות הקליטה, וכמו כן על מבנה חבילות מסובך. טכנית מדובר בכרטיס 'גלובל סים' חזק - אך בחבילת תמחור אחרת ודי משתלמת.
הסים מתאים לשימוש רב פעמי, היתרה אינה נשמרת לטיול הבא (טוענים חבילה חדשה בטיול הבא)
פיתרון חזק, נוח ובמחיר נהדר - לכל מי שמחזיק טלפון תומך eSIM.
בנוסף - אפליקציית השיחות היא יתרון גדול על פני שירותי eSIM אחרים.
למרות הפופולריות - פריסת הסלולר שלהם חלשה (במדינות רבות יתחבר רק לרשת אחת), ויש תלונות על שירות איטי.
מתאים לדעתנו רק לערים גדולות, ולמי שמנוסה בתחום.
קישור למידע נוסף מגוון אתרי הבית של חברות התקשורת בישראל למידע נוסף... למידע נוסף... למידע נוסף... למידע נוסף... למידע נוסף... למידע נוסף... למידע נוסף...

הסבר על המאפיינים שבטבלה – איך בוחרים סים לחו"ל?

  • האם נשארים זמינים במספר הקבוע שלנו? כשמחליפים SIM אז מתחלף המספר. אז יש לשים לב אם המספר שלכם מתחלף, ולעשות עקוב אחרי מהמספר הקבוע למספר הזמני שקיבלתם – זה לא נתמך בכל סים. ההמלצה שלנו – לבחור בסים שנותן מספר ישראלי זמני, אך זו אינה חובה.

    ומה לגבי ה-Whatsapp? אם המספר שלכם מוחלף אז וואטסאפ ישאל אתכם האם לעבור לחדש. בחרו 'לא' וזהו – הוא יישאר במספר הקבוע למרות שהחלפתם סים. מאוד פשוט. זה תמיד עובד.

  • האם אפשר לבצע שיחה מקומית בארץ היעד? זה שימושי גם לצרכי עבודה וגם כשרוצים לדוגמה לחייג למלון או לאטרקציה, או לחברת השכרת הרכב במקרה חירום ועוד. אך גם אם אין בחבילה / בכרטיס הסים שלכם אפשרות לשיחה מקומית בחו"ל – הוסיפו קרדיט לאפליקציית סקייפ לדומה ותוכלו לחייג דרכה בקלות לטלפונים בלי שיש לכם קו טלפון בכלל. ההמלצה שלנו – שתהיה לכם אפשרות לשיחות – חשוב מאוד.

     

(לחצו לחזרה לטבלה…)

  • האם יתרת הגלישה והשיחות נשארת לנסיעה הבאה? זה חשוב בעיקר למי שנוסע הרבה כי יש חבילות שנגמרות אחרי מספר ימים, וכאלו שהיתרה שרכשתם נשארת לנסיעה הבאה (ואז הניצול של החבילה אופטימלי יותר, וזהו חסכון כספי ומינימום התעסקות בנסיעה הבאה). ההמלצה שלנו – זה נחמד, אבל לא חובה – תלוי בהצעה וכמה אתם טסים.
  • האם צריך להחליף כרטיס SIM בטלפון בשביל להשתמש בשירות? בקצרה – כאשר אתם רוכשים חבילה מספק הסלולר שלכם אז לא צריך להחליפו. כאשר רוכשים מחברה אחרת – צריך, זו פעולה פשוטה ומהירה אבל לא כולם רוצים לעשות זאת (יש לוודא שיש לכם סיכת עזר להוצאת ה-SIM אם הטלפון שלכם דורש כזו).
  • במידה וצריך להחליף SIM – איך מקבלים אותו וכמה הוא עולה? יש חברות ששולחות לכם אותו הביתה, חלקן נותנות במרכזי שירות בכל הארץ, ולפעמים אפשר לקבלו בנתב"ג.

(לחצו לחזרה לטבלה…)

הערות על שירות טכני ועל שימוש נכון בכרטיס ה-SIM / חבילת הגלישה ושיחות

  1. שיחות לישראל – ברוב כרטיסי ה-SIM שנמכרים בארץ אפשר להתקשר מחו"ל לארץ, המחירים משתנים לפי המקרה ולפעמים יש בנק דקות ולפעמים מחיר לכל דקה – בדקו זאת מראש. אבל גם אם אי אפשר זה בכלל לא נורא כי אפשר להתקשר בקלות עם אפליקציות שדורשות רק קו אינטרנט, ראו סעיף 3 להלן…

     

  2. SMS – בחלק אפשר לקבל SMS וגם לשלוח לארץ, ובחלק לא. מכיוון שכיום זו אפשרות שפחות משתמשים בה אז לא סקרנו אותה במסודר בטבלה.

     

  3. רוצים לחייג בעלות אפסית למספרי טלפון קוויים וניידים בחו"ל ובארץ בלי חבילת שיחות? זה די פשוט – זכרו שכאשר יש לכם חיבור אינטרנט אז תוכלו לעשות זאת באמצעות אפליקציות שמאפשרות שיחות לטלפונים כמו Skype ואחרות (בסקייפ – לחצו על Get credit בתוך האפליקציה, זה עובד מעולה).

     

  4. קליטה ושירות טכני – זהו מדד שקשה מאוד לכמת ולהשוות. כמעט כל החברות מציעות מספר ערוצים לשירות ותמיכה דרך SMS, Whatsapp, שיחת טלפון, מסנג'ר וכדומה. וקחו בחשבון שבקיץ (וכשבישראל לילה או חג) – קשה יותר לקבל תמיכה…
    בנוסף – יש כרטיסים שעובדים ב-50 מדינות ויש ב-150, יש כאלו שמתחברים מיד ויש כאלו שדורשים הגדרות…

     

  5. הכנת המכשיר לשימוש בחו"ל – יש לוודא כי הוא פתוח לגלישה בחו"ל (זה נקרא Roaming), ועדיף שמצב חיפוש הרשת הסלולרי יהיה על 'אוטומטי', אך בכל מקרה יש לקבל הנחיות מסודרות מהחברה ממנה רכשתם כרטיס סים / חבילה. אחרת כלום לא יעבוד…

     

  6. השתמשו בחבילת הגלישה בתבונה – הורידו מפות מראש, כבו אפליקציות שזוללות נפח גלישה, אל תעלו סרטונים ותמונות באופן תדיר אלא אם אתם חייבים.

     

  7. בדקו אם אפשר להפעיל בכרטיס 'שיתוף רשת' (Hotspot) – זה אומר שתוכלו להפעיל את הטלפון במצב ראוטר אלחוטי כך שטלפונים אחרים יוכלו לגלוש דרככם. לא כל כרטיס מאפשר זאת, ובכל מקרה אפשרות זו צורכת נפח גלישה רב (במיוחד כאשר מחשבים גולשים ולא טלפונים).
    טיפ קליקו – אם אתם מתכוונים להפעיל שיתוף רשת ולגלוש דרך מחשב נייד – אז היכנסו להגדרות הרשת האלחוטית שיצרתם דרך המחשב והגדירו אותה כ-Metered Network. זה יגיד למחשב להשהות עדכוני מערכת והורדות נוספות שאינן דחופות ושזוללות נפח קו.

(לחצו לחזרה לטבלה…)

מה יותר כדאי? סים מקומי בחו"ל או סים  / חבילה מהארץ?

התשובה כמובן תלויה בשימושים הדרושים לכם.

יש מדינות בהן סים מקומי מאוד מאוד זול כמו פולין או רומניה, ואז שווה לחלקנו להשקיע זמן בקנייתו ובהפעלתו. אך ברוב המדינות עדיף לדעתנו לבוא עם סים מהארץ כדי שתהיה תקשורת רצופה וזולה (במיוחד בגרמניה שבה מקשים על זרים לרכוש כרטיסי סים מקומיים).

כמובן שמי שהכי חשובה לו הנוחות והמחיר אינו שיקול כמעט – עדיף לו לקחת חבילת גלישה מספק הסלולר הישראלי שלו, רובן ממש טובות ברמה הטכנית, ולא דורשות החלפת סים. אך המחיר יהיה גבוה פי כמה.

נעשה חישוב לדוגמה, למטייל באוסטריה למשך 7 ימים:

המשתמש הממוצע צורך כ-350 מגה ליום – לשימוש חופשי בפייסבוק, Whatsapp מיילים, ניווט GPS וכד'.

כלומר בטיול של שבוע משתמשים בכ-2.5 ג'יגה – אבל זה לפני שיתוף עם הילדים, העלאת סרטונים מאסיבית וכד'…

רכישת סים מקומי באוסטריה

לדוגמה – של חברת A1 האוסטרית למשל, תעלה כ-40 ש"ח ל-5 ג'יגה.
בחישוב מהיר ישלם המשתמש בדוגמה זו 40 ש"ח לשימוש באינטרנט בטיול שלו.

  • זה מחיר טוב, אך במקביל יש לזכור שצריך להשקיע זמן בחיפוש חנות, רכישה (רכישה בנמל התעופה תעלה משמעותית יותר), אקטיבציה, ולא תמיד מוצאים בכלל פתרון ואפשר להיתקע.
  • כמובן שיש לציין כי כרטיסים מקומיים מציעים לעתים גם שיחות מקומיות בחינם, שזה שימושי.

רכישת סים דיגיטלי – ESIM

לדוגמה של מולטיטראבל, יעלה כ-67 ש"ח ל-5 ג'יגה.

  • אותו משתמש שנסע לשבוע וצרך 2.5 ג'יגה ישלם במקרה זה 67 ש"ח על חיבור לאינטרנט.
  • יתרון – המטייל לא צריך להשקיע זמן בחיפוש חנות מקומית, ולא לקחת סיכון שכלל לא ימצא סים מתאים.
  • יתרון נוסף – יש אפליקציית שיחות ואפשר להוסיף חבילה בעוד כמה שקלים לשיחות מקומיות + לארץ + מקבלים מספר ישראלי שאפשר להפנות אליו שיחות.
 

רכישת כרטיס סים מהארץ

לדוגמה של צ'יפסים, תעלה כ-99 ש"ח ל-8 ג'יגה.

  • אותו משתמש שנסע לשבוע וצרך 2.5 ג'יגה ישלם במקרה זה 99 ש"ח על חיבור לאינטרנט.
  • יתרון – המטייל לא צריך להשקיע זמן בחיפוש חנות מקומית, ולא לקחת סיכון שכלל לא ימצא סים מתאים.
 

רכישת חבילת גלישה מספק הסלולר הישראלי

למשל מסלקום, תעלה 150 ש"ח ל-2 GB, ואם חרגתם – הופה הלכו לכם עוד כמה עשרות או מאות ש"ח…

היתרון העיקרי כאן הוא שלא צריך להוציא את ה-SIM מהמכשיר.



הערה נוספת על סים מקומי – 
כאשר נוסעים כמשפחה עם ילדים, שווה לדעתנו לרכוש להורים סימים או ESIM איכותיים כבר מהארץ, כדי להבטיח רציפות בתקשורת, ולשמר על מחיר ראוי.
בעבר היינו ממליצים לחסוך על התקשורת עבור הילדים דרך קניית כרטיס סים מקומי – גם כי הם צרכני וידאו ותמונות כבדים, אבל היום בעידן ה-ESIM וחבילות הענק בכרטיסים הרגילים – זה כבר לא נראה לנו כלכך נוח או כדאי.

Subscribe
Notify of
guest
35 Comments
Most Voted
Newest Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
מדריך טיולים
מדריך טיולים
25 בפברואר 2020 1:30

הכרטיס סים הטוב ביותר עם התמורה הגדולה ביותר שייך לחברת גלובוס נט תקשורת , בדקתי ניסיתי והופתעתי מחירים זולים ויתרה כספית נשמרת כל הזמן ללא פקיעת תוקף

טל (קליקו)
Admin
טל (קליקו)
29 בפברואר 2020 18:23

תודה "מדריך טיולים" 🙂
דווקא רשום באתר שלהם בכל החבילות שאני ראיתי שהתוקף עד 14-30 יום. והמחירים מאוד משתנים לפי החבילה – בחלק זולים ובחלק לא. מה שבטוח – מורכב להבין את החבילות שיש שם.
לא שזה רע… חשוב להתאים כרטיס סים לפי הצרכים האישיים, אבל זה לא מתאים למה שרשמת.

מישהו
מישהו
20 בספטמבר 2023 15:36

לפי מה שהבנתי מנציגי השירות של פלאפון, מקווה שהם טועים, אין שירות עקוב אחרי לגלובל סים שלהם, בניגוד לטבלה

טל (קליקו)
Admin
טל (קליקו)
20 בספטמבר 2023 18:31
Reply to  מישהו

הי, בדקתי שוב עכשיו – מקבלים מספר ישראלי זמני כמו שתמיד היה, ואפשר להעביר אליו שיחות. כנ"ל אם לוקחים מהם eSIM. אולי היה בלבול עם הנציג שדיברת איתו?

שמעון
שמעון
22 באוקטובר 2023 11:03

אני נוסע לוונצואלה ל-6 חודשים, ואני רוצה לקבל שיחות וגם הודעות SMS למספר הישראלי שלי בארץ, וכשאני מתקשר שיופיע המספר שלי הישראלי, מה אתה ממליץ?

טל (קליקו)
Admin
טל (קליקו)
22 באוקטובר 2023 15:28
Reply to  שמעון

הי שמעון
דרישת התקשורת שלך מעט מורכבת, אני חושב שחבילת חו"ל מספר הסלולר הישראלי שלך יכולה לבצע את מה שאתה מבקש, אבל העלות ל-6 חודשים יכולה להיות משוגעת.
לכן אני מציע לך לחפש חברת תקשורת ישראלית (לא מחברות הסלולר הגדולות) שנותנת שירותי טלפון לישראלים שטסים לחו"ל לתקופות ארוכות, ואז אולי יוכלו לבצע עבורך הפניות שיחה והודעות במחיר סביר.

דניאלה
דניאלה
29 באוגוסט 2023 17:51

הי, הבן שלי נוסע ל 5 חודשים לבלגיה ויטייל באירופה. נוסע ללימודים אז יצטרך אינטרנט. על מה היית ממליץ?

טל (קליקו)
Admin
טל (קליקו)
29 באוגוסט 2023 18:55
Reply to  דניאלה

הי בהצלחה בלימודים קודם כל 🙂
מכיוון שמדובר בתקופה ארוכה הייתי מחפש סים מקומי ואף מנוי בחברה מקומית אם מדובר בשהות ארוכה.
רק לתקופות קצרות-בינוניות אני ממליץ לבוא עם סים או איסים או פתרון תקשורת אחר מוכן מהארץ.
אולי כן כדאי לו לקחת איסים/ESIM טוב (אם הטלפון תומך) לשבוע הראשון עד שיתאפס על מה שקורה בשטח.

אירה
אירה
27 ביולי 2023 9:11

אני טסה עם 2 ילדים לאיטליה, ל12 ימים. מהדרך המומלצת – בשקלול מחיר/איכות? אף טלפון לא תומך בסים דיגיטלי

Last edited 7 months ago by אירה
טל (קליקו)
Admin
טל (קליקו)
27 ביולי 2023 17:17
Reply to  אירה

הי אירה העניין הוא שאין דרך אחת או סים אחד שנכונים לכולם, לכן אנחנו שואפים לתת לגולשים את הידע כדי להחליט עצמאית איזה כרטיס או ESIM או חבילת תקשורת מתאימים להם. אנסה לענות כך – אם אני הייתי טס השנה עם ילדים לאיטליה ל-12 ימים (ובלי טלפון שתומך סים דיגיטלי / ESIM), אז הייתי לוקח איתי 2-4 כרטיסי סים של צ'יפסים – כי יש להם מחיר טוב כשלוקחים כמה כרטיסים, וגם קליטה מעולה בכל מקום. אם תיקחו רק שניים לעצמכם, אז לילדים אולי לקנות מתישהו מקומי (שאולי יעבוד ואולי לא), אבל סיכוי טוב שיהיה זול יותר. עוד חלופה – יש… Read more »

אילה
אילה
18 ביוני 2023 1:57

האם בESIM יש גם שיחות?

טל (קליקו)
Admin
טל (קליקו)
18 ביוני 2023 8:58
Reply to  אילה

מבחינה טכנית הסים הוירטואלי (ESIM) יכול לבצע גם שיחות טלפון.
אך בפועל, מסיבות שונות שהן בעיקר מחיר – כמעט כל ספקי ה-SIM מציעים אותו רק עם DATA (כלומר גלישה אינטרנט).
אבל חלק מהחברות הגדילו ראש ופיתוח אפליקציה צמודה שמאפשרת קבלת וביצוע שיחות טלפון עם אנשי הקשר הקבועים שלך או כל מספר שתרצי בצורה ממש נוחה ובמחירים זולים מאוד (כי זה עובד דרך האינטרנט, למרות שלך כמשתמשת זה לא משנה).
למשל כאן יש פתרון של איסים עם שיחות…

אילה
אילה
18 ביוני 2023 13:31

תודה רבה על התשובה המפורטת!!!!

אילה
אילה
18 ביוני 2023 1:55

אני טסה לפריז ואז להולנד, צריכה לקנות 2 ESIM או מספיק אחד להולנד ויעבוד גם בפריז?
ועוד שאלה הטלפון שלי לא תומך ESIM יש אפשרות לקנות בחנויות פה בארץ כרטיב SIM.ME או רק להזמין?(הטיסהעוד יומיים אז לא אספיק להזמין)

טל (קליקו)
Admin
טל (קליקו)
18 ביוני 2023 9:01
Reply to  אילה

1. תלוי בחבילה שאת קונה יש חבילות שמתאימות לכמה מדינות או אזור או כל אירופה – כמו זו למשל…, ואז לא צריך להחליף חבילה.
2. אם הטלפון שלך לא תומך סים דיגיטלי / ESIM אז האופציה היחידה זה פתרונות כמו שציינת אבל איני מכיר דרך לקנות אותם בארץ.
נסי לקחת כרטיס סים פיזי שתומך בכמה מדינות – כמו צ'יפסים…

אילה
אילה
18 ביוני 2023 13:31

תודה רבההה

גדי
גדי
29 במרץ 2023 10:20

בפלאפון (גלובל סים) עדכנו את המסלול והיתרה כבר לא נשמרת ל 3 שנים – הוסיפו מגבלה של זמן בימים 🙁

חגי
חגי
23 במאי 2023 8:12
Reply to  גדי

זה לא נכון, ברוב המסלולים זה עדיין 3 שנים

טל (קליקו)
Admin
טל (קליקו)
29 במרץ 2023 12:29
Reply to  גדי

נכון גדי ותודה ששמת לב!
בקרוב העמוד הזה יעבור ריענון רחב ונציין גם את זה.

BEN
BEN
24 בנובמבר 2022 13:35

בחברת World-8 לא נשארים עם מספר הטלפון שלנו אלא צריך להפעיל שירות "עקוב אחרי".
(יש לי כרטיס כזה).
כדאי לעדכן בטבלה.

טל (קליקו)
Admin
טל (קליקו)
28 בינואר 2023 15:59
Reply to  BEN

נכון זה מה שרשום BEN – ראה את ההסבר בכותרת השורה. אני מבין שזה קצת מבלבלב אני אנסה לעדכן ניסוח.

sarit
sarit
2 בנובמבר 2022 11:52

האם הטבלה מתעדכנת? מאד מתלבטים בין 2 הסימים האחרונים שבטבלה כי זה משתלם מבחינת מחיר, אבל נשמע שיש בעיות איכות, שירות לקוחות וכו'. האם השתנה?

טל (קליקו)
Admin
טל (קליקו)
28 בינואר 2023 15:52
Reply to  sarit

הי, באמת בקרוב צריך לעשות עדכון כמו שצריך על התנאים וכד'. אבל בגדול היא עדיין משקפת את המציאות לדעתנו.

שי א.
שי א.
18 ביולי 2022 11:40

הדבר הנוסף שלא בדקתם/השוותם הוא – eSim כמו למשל של חברת airalo, כי אז: א. לא צריך להחליף סים, ב. מחליפים רק רשת, ג. מחירים זולים הרבה יותר!

Last edited 1 year ago by שי א.
טל (קליקו)
Admin
טל (קליקו)
16 באוקטובר 2022 12:39
Reply to  שי א.

תודה שי, בקרוב נעדכן 🙂
(ד"א – דווקא על airalo איני ממליץ כי מהתגובות שאנחנו מקבלים ממטיילים – השירות איטי ויש בעיות קליטה מחוץ לערים ביעדים רבים, אבל הטכנולוגיה אדירה ויש עוד חברות בשוק).
לבינתיים – מידע עדכני נוסף על esim יש כאן…

רוית
רוית
22 בדצמבר 2022 5:29

רק לטלפונים מותאמים שיש להם אופציה ל-esim

חני
חני
1 ביולי 2022 12:15

שלום. יש לך מושג האם לחברןת שמוכרות סימים יש סים לטלפון כשר טלפון כשר ? תודה מראש

טל (קליקו)
Admin
טל (קליקו)
16 באוקטובר 2022 12:36
Reply to  חני

הי חני
לצערי איני מכיר סים כשר (אבל זה לא אומר שאין כזה :-))

מוטי
מוטי
20 במרץ 2022 10:09

נסיעה לתקופה של 5-6 שבועות לאלסקה וקנדה – יהיו הרבה שיחות מקומיות בארצות היעד – האם היית ממליץ על סים מקומי או גלובאל-סים ?

חיים
חיים
20 בינואר 2021 21:56

גולן טלקום ממש יקרים ואין שיחות נכנסות חינם, טעות שחייבים לתקן.
תודה רבה

טל (קליקו)
Admin
טל (קליקו)
22 בינואר 2021 10:22
Reply to  חיים

תודה חיים על ההערה – עדכנו. הם אכן שינו את התנאים ועכשיו זה תלוי בחבילה.
אני מקווה שכשתיגמר תקופת הקורונה נעשה עוד עדכון מקיף על כל הטבלה.

אירמה
אירמה
25 בדצמבר 2019 10:50

היתרון הכי חשוב היום זה שמירת היתרה של הגלישה או השיחות.
והשני זה שיחות נכנסות חינם – אבל רק למי שזה חשוב לו (אחרת לא חייבים לבחור חברה בגלל זה)

טל (קליקו)
Admin
טל (קליקו)
25 בדצמבר 2019 10:52
Reply to  אירמה

נכון.
כל אחד צריך לבחור את ה-SIM או חבילת הגלישה שמתאימים לצרכים שלו, אין משהו אחד שטוב לכולם.

משה כהן
משה כהן
19 בפברואר 2020 8:41

שאלה: במידה וכמה משפחות נוסעות ולכולם יש שיחות חינם במדינת היעד, האם השיחות ביניהן נחשבות גם כן שיחות פנימיות?

טל (קליקו)
Admin
טל (קליקו)
19 בפברואר 2020 8:52
Reply to  משה כהן

הי משה
שאלה מעולה, התשובה תלויה באיך החברה שמספקת לך את חבילת הגלישה (או כרטיס ה-SIM) מגדירה את הקו שלך כשאתה בחו"ל, אם הוא ישראלי או לא. ואיך מבנה התשלום שהם גובים בכל סוג של שיחה.
אתה צריך לפנות אליהם בשאלה זו